23 december 2009

Myskväll



Så här dagen före julafton har vi det riktigt mysigt. Massor av tända ljus, doften av gran, god mat och härlig julstämning. Förr har jag egentligen aldrig tittat på uppesittarkvällen. Mest för att det rent ut sagt varit tråkigt!! De få gånger jag tittat har jag bara stått ut en halvtimme, men ikväll är det annorlunda. Vi bestämde oss för att ge det en chans och det var faktiskt över förväntan! Jag tycker till och med att det är riktigt mysigt och trevligt. Förr var det bara själva bingospelen som var roliga och eftersom det var så lång tid mellan dessa blev oftast bara ett eller max två spel (med zappande där emellan). Idag är det nästan det runt omkring som är kul och inte bingot i sig. Det är kul rim och lite roligt folk. Inte så stelt och tråkigt så man kollar på klockan och nästan ser fram emot reklamen. Nej nu är det mys...eller vad säger du Emma!?
Ja jag kan inte fatta att jag sitter och säger detta egentligen, men det är väl åldern som talar :)
Kort och gott en härlig kväll med mycket familjemys och i morgon väntar ytterligare en kanondag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar