03 december 2009

Snacka om shoppingtur

Det började en mörk och kall morgon i Kallekrona och slutade i ett ännu kallare Ullared. Jag har aldrig shoppat så länge någonsin i mitt liv och jag har aldrig varit i en så stor butik ever. Shit alltså. Måste säga att det var riktigt kul och jag kommer få med mig en hel del bra grejor med mig hem.

Just nu sitter vi på motellet och äter gott o dricker cider. Det har varit en kanonbra dag! Det tackar jag svärmor och Tommys systrar för som lurade med mig. Nu väntar sängen och i morgon en snabbrunda till på GeKås innan hemfärd.

Ps. Tror hela sveriges kundvagnar finns samlade här i Ullared.

2 kommentarer:

  1. DU i Ullared... det trodde jag inte!
    Visst är det gigantiskt. E kul att komma dit någon gång då och då bara för att se hur det växer och titta på allt folk. Ni gjorde nog rätt som åkte mitt i veckan!

    SvaraRadera
  2. Varför är alla så förvånade att jag varit där?
    Ja jag erkänner att jag aldrig planerat att åka dit. Varför vet jag inte. Har nog bara blivit så. Men nu kom frågan och jag sa ja. Jag ångrar mig inte utan hade en riktigt kul resa. Kommentaren om att JAG varit där, ja den är jag förvånad över men har fått ett flertal gånger sista veckan :)

    SvaraRadera