07 oktober 2009

Någon som vet svaret?

De senaste 2-3 veckorna har jag inte kommit in på msn. Den loggar in, men efter 2-3 sekunder slängs jag ut och så säger den:

Anslutningen till .NET Messenger-tjänsten har blivit avbruten. Återansluter om x sek.

Hjälp mig... Det är så irriterande. Inte för att jag använder msn jättemycket, men man vill ju att det ska fungera ändå. Vi har den senaste versionen av msn, cookies och temporära internetfiler är borttagna, F-secure har tagit bort eventuella spionprogram, men inget hjälper. Det intressanta är att Tommy kan logga in på sitt konto på samma dator och med samma applikation. Varför kommer han in och inte jag?
Jag har rensat bort alla gamla kontakter och meddelande och ja... nu vet jag inte vad jag ska göra mer. Har googlat en del, men inget har hjälpt mig. Tips!?

4 kommentarer:

  1. Står det inge felkod?Alltså en radmed siffror?

    SvaraRadera
  2. Nope, inget mer än det jag skrivit. Börjar bli lite smått irriterande.

    SvaraRadera
  3. Kan ha med detta att göra?

    http://sakerhet.idg.se/2.1070/1.257307/losenord-till-tiotusen-hotmailkonton-ute-pa-natet

    SvaraRadera
  4. Hej Öz! Jag har läst det innan men inte gjort något åt det dessvärre. Men jag har tagit mig i kragen nu och bytt lösenord men det hjälper inte. Jag får sjukt mycket raklammail sedan detta inträffade för säkert ärmare en månad sedan, så nåt känns knas. Får väl leta upp vart man kan vända sig för hjälp. Nån support måste det ju finnas.

    SvaraRadera