12 juli 2009

Ny karriär?

Det har varit en rolig söndag idag. Det har varit varmt och gott och vi har hunnit med två grillningar, en hos Johan och en hemma hos föräldrarna. Sedan har vi lirat lite kubb och spelat fotboll. Det måste vara säkert 10-12 år sen man stod och trixade (eller fipsade som ni konstiga blekingebor säger) med en boll. Jag blev smått förvånad över mitt bollsinne. Att det ens fanns kvar.. Ännu mer förvånad över Tommys bollsinne!! Mannen som faller ihop som ett korthus när han kommer fri mot målvakten visade helt andra takter idag. Dags att göra come back och satsa på ny karriär kanske? Nja tror inte det va. Insåg ganska snabbt att jag skulle dö på fläcken om jag spelade en match i min dagskondition. Flåsade som en flodhäst efter att ha jagat boll några minuter och mina ben ville bara vila sig och ramla ner i gräset. Har lite smått träningsvärk i höger underarm sedan vaxningen igår, i morgon blir det nog benen. Värsta hälsoresan det här :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar