21 juli 2009

Supergod middag

Två dagar i rad har Jacob satt sig upp själv i sängen. Han ser så stolt ut. Blir ju lite knepigare för honom att lära sig att sätta sig upp när han inte tycks vilja lära sig krypa. Han är så söt :)

Idag har jag haft det riktigt bra. Jag har fått lite tid för mig själv och dessutom blivit servad med supergod middag och kall päroncider. Jag måste ha den bästa sambon :)
Det bjöds på tagliatelle med fläskfilé och citron.

300 g tagliatelle
500 g fläskfilé
8-10 champinjoner
2 dl crème fraiche
1 liten kruka basilika
rivet skal av en citron
1 pressad vitlöksklyfta
salt och peppar
ev. mjölk

Något av det godaste jag ätit på länge! Receptet finns på Arla för de som vill testa...

1 kommentar:

  1. Tack för tipset. En vattenkokare är nog smidigt att ha med sig. Det hade jag aldrig tänkt på :)

    Jag kommer absolut skriva om resan och vad som var bra att ha med sig. Det kan vara någon som snappar upp något som underlättar för honom eller henne.

    Ha det bra!

    SvaraRadera