25 maj 2009

Tåflört

Idag har vi haft besök av Jessica och Matilda och deras flickor. Trots att dagen gått i en rasande fart så har vi hunnit med en stoooor glass på glassiären.
Hemma så tåflörtade Jacob lite gulligt med Linnea :)



För övrigt har kvällen varit ganska tung. Jag har känt mig helt off. Kan inte riktigt ta på vad det är, men jag har en sån där kväll då man bara sitter och lyssnar på musik (Takida) , känner sig deppig utan anledning och låter musiken rensa ut kroppen. Så ja, just nu sitter jag och fixar med alla bilder vi tagit senaste veckorna.



Tommy och Macke har en 4 timmars bilresa hem från Göteborg så de lär inte vara hemma på ett bra tag. Malmö loosade dessväre - dock inte helt oväntant. Det är tufft att möta Göteborg på bortaplan. Jag är dock imponerad av Malmös spel, men hur svårt kan det vara att göra mååååål *Gah* Tappar så sjukt mycket poäng pga måltorka trots att vi äger spelet i flertalet matcher.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar