04 juni 2009

Spanar in morsan o farsans jobb

Redan tidigt i morse bestämde vi oss för att hälsa på pappa på jobbet och se hur mammas kära kollegor hade det. Lilleman tyckte det var dags att hälsa på och kolla in läget. Vi sprang även på barnkära Jennie som kidnappade Jacob ett slag innan det bar av till stan för lunch med Macke, Emma, Tommy och Jennie. Härligt med en god och nyttig middag på stan *hmm* :)

Resten av dag ha vi tillbringat på stan med Emma och hennes bebis som åker snålskjuts i bullen på magen. Tror faktiskt att jag ska dra på en gissning att det är en liten pojke som bor där inne :)
Ikväll blir det bad för Jacob och dammsugaren för pappa *ler* I morgon kommer familjen Wulff på besök så det är lika bra att utrota dammråttorna så de slipper bo med dessa. Går allt som det ska så blir det nog bio för Tommy och mig för första gången sedan Jacob föddes.

4 kommentarer:

  1. Va!! Du kan ju inte byta planhalva nu när det bara är 8 veckor kvar!;) Vad har fått dig att ändra din övertygelse om att det är en tjej??
    /Em

    SvaraRadera
  2. Hahaha bebisen har ju en sån där dingelidon vet du :D
    Vill du verkligen veta varför jag tror det blir en pojke? *haha* Du som blir så påverkad av andras gissningar...
    Tja om du verkligen vill veta så grundar jag det till 75% på ren känsla. Idag fick jag en blixt från ovan som sa att det var en pojke. Han pratade med mig genom magen *blink* De andra 25% grundar jag på din mage och några få detaljer som du berättat senaste dagarna. Så ja, det kommer bli en pojke *mooohahaha* :)

    SvaraRadera
  3. Hahaha!Ja,ja:)Vi får helt enkelt vänta och se vem som har rätt;)

    SvaraRadera
  4. vill ni göra något bara du och tommy så är det bara att ringa!! syster sanna

    SvaraRadera