06 mars 2009

Fredag!

Var tog resten av veckan vägen? Måndag till torsdag hinner jag knappt med nu för tiden... Varje gång jag funderar på vilken dag det är så är det fredag. Den här veckan känner jag bara för att bli uppassad. Jag skulle kunna tänka mig ett varmt bad med massa skum, en kall cider till det, en timme eller två då Tommy eller någon professionell knådar alla mina ömmande ryggmuskler, en härlig middag som tillfredställer mitt lukt- och smaksinne maximalt, en fängslande film och en stor onyttig efterrätt :D

Synd bara att vi inte har något badkar, jag inte kan dricka, Tommy tycker det är min tur att massera honom, ingen av oss kommer ha ork att laga någon god middag och det inte har kommit ut någon bra film...

Helgen kommer annars vara fullspäckad som vanligt. I morgonbitti ska vi ut på vischan och hälsa på de nya bönderna KJ och Jenny. Japp, mitt ute i ingenstans... Vallby tror jag det heter ;)
Sedan blir det stan för min del och domartröjan på för Tommys del. Söndag hoppas jag vi kan hinna med att tvätta och städa lite. Brukar alltid komma tusen grejor emellan. Skulle vilja hänga upp Jacobs hoppgunga också, men saknar borrmaskin. Någon som kan ordna mitt problem? En fet krok ska upp i ett dörrhål... Ingen betong så det ska inte vara några problem. Kroken kan jag ordna ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar