11 augusti 2009

Ärlig som man är...

Efter jobbet så var jag inne i stan och mötte upp grabbarna. Vi gick lite i affärerna och kollade på småsaker till Jacob. Inne på Lindex såg vi en sån där "halsduk" som man drar över huvudet och tänkte att det var perfekt att ha till Jacob i vinter. Vi hängde den på vagnen medan vi tittade på lite annat. Sedan gick vi ut och var på väg in på KappAhl uppe på Kronan när det slog oss att ajdå, där hänger ju halsduken... Shit, vi snodde den *gah* Pinsamt. Så ärliga som vi var knallade vi tillbaka till Lindex och sa att vi hann halvvägs hem innan vi insett att vi glömde betala :)

Tidigare idag fick Jacob en för tidig 1års present av Jennie och Isac. Ett par nya dojjor... De var kanonfina och vi tackar så mycket. Ska se om vi kan byta till en storlek större så han kan ha dem hela hösten. Hörde att han ska vara lika tuff som Isac :)



Snuffeplutten ligger och sover nu (hoppas jag) så ska Tommy fixa lite varma mackor till mig och jag ska inta ryggläge i soffan. I morgon är det min tur att vara hemma så ingen klocka ska ringa och jag hoppas Jacob sover till 8-8:30 även när jag får chans till sovmorgon.

1 kommentar:

  1. Snygga skor. Vi har haft Kavat till Isac och de är kanonbra. Stabila på foten, varma och håller väta. De är värda priset!

    SvaraRadera