15 augusti 2009

Sail och wii

Sen bloggning idag, men ni får film som tröst :)
Idag har familjen varit på Sailet och kikat lite. Tror inte jag spenderat en enda krona i år. Första gången... Jacob fick en ballong och var supernöjd med det. Gratis av svenska kyrkan hahahaha. Men den var blå och det står värdefull på den så den var perfekt till Jacob!

Ikväll har vi haft Macke, Emma och Nea på besök. Det blev middag och lite utmaningar i Wii. Jacob var inte riktigt van att en liten bebis skulle väcka honom med sitt skrik mitt i nattsömnen så han var förtvivlad vid ett par tillfälle över den stökiga omgivningen han hamnat i :)

I morse när jag sov och grabbarna var uppe så hände en kul grej. Tommy satt vid datorn och Jacob lekte själv. Helt plötsligt gömmer han sig bakom väggen och lekter titt ut. Så söt!



Nu ska jag snart lägga mig. I morgon kommer ny film på en annan sak Jacob lärt sig :)

2 kommentarer:

  1. Han är bara för go! Man blir så glad när man ser honom...
    Mormor

    SvaraRadera