27 september 2009

Fullt ös...igen!

Ännu en helg till ända. Tiden går så snabbt... Som ni säkert vet har vi haft både skånebesök och kalas i helgen.



Vi har ätit god mat, haft bra sällskap, shoppat, sett Jacob lycklig med sina släktningar och sina nya leksaker, vi har sett Malmö FF vinna ännu en fotbollsmatch och ikväll har vi städat, oljat in ekbordet och sett playa del sol :)
Ja tiden rullar på och nu är det snart jul *mooohahaha* Ja det låter som ett skämt, men är egentligen bara en blinkning härifrån. Skrämmande på ett sett, mysigt på ett annat. Ju äldre man blir desto snabbare går tiden. När man var barn räknade man dagarna till allt man ville göra. Det kunde vara något kul i skolan, något man skulle iväg på till helgen eller dagarna till ens födelsedag. Hur man än vände och vred på saker och ting så tog det alltid för lång tid. Idag känner man precis tvärt om. Dagarna bara flyger iväg och man ska vara glad om man hinner njuta av dem.

Vi fick tagit en liten familjebild till vårt fotoalbum i helgen så delar med oss här nedan :)
Jag tror det är första gången jag har ont i var enda musken efter ett par hektiska veckor där den stillasittande tiden varit minimal. Efter den här helgen känns det som om jag sprungit ett maraton. Kanske inte var idealet att städa och olja in bord när man "sprungit" så långt *ler* Jag tror jag skulle behöva semester :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar