03 september 2009

Tråkigt väder hela dagen…

Idag har jag och lilleman varit inomhus större delen av dagen, lekt och myst i sängen.
Han är så rolig nu när han ska peka på allt och så låter det som han frågar “e det där?”. Lustigt hur det kan slumpa sig att hans ljud kan låta som en fråga. Spelar ingen roll om han pekade på lampan för 5 sekunder sen, han verkar ha fått mitt minne och har glömt det lika snabbt igen. Så jag har berättat var lampan är säkert 100 gånger idag. Men vad gör det… :)

När regnet hade uppehåll gick vi in till stan för att lufta oss lite.
På Kronan står det nu ett gäng och ställer massa frågor, vanligtvis är jag en sådan person som bara ignorerar dem och går vidare. Men idag var vädret tråkigt så jag stannade hos en tjej som ställde massa frågor om vad jag tyckte om Kronan. Om de tar mina svar på allvar så kommer hela stället snart att renoveras och byggas om. För visst är det ett ganska tråkigt ställe?
Som tack för detta fick jag en Trisslott, trevlig överraskning. Men inte blev jag rik för det.

DSC01852

Nu ska jag jaga Jacob runt i lägenheten så att han får springa lite…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar