02 september 2009

Min och Jacobs hederliga onsdag



Idag har det varit mamma/son dag. Det tycker vi om :)
Som synes på bilden har vi varit en sväng i parken. Det är absolut bästa stället att träna på att gå och att få friheten att gå hur man vill och göra (nästan) vad man vill. Jacob gillar det och jag gillar det.
Det är så häftigt att se hur han finslipar tekniken. Det kan vara allt ifrån att flytta fötterna i sidled, till att ta ett steg bakåt om han kommer för nära eller att kunna stanna, svänga och böja sig hur han vill.
Vi har även hunnit med en fika med Sara och Ebba och en runda i affärerna där jag var tvungen att köpa dessa söta väggdekaler. Snart kommer Tommy hem och då blir det pappamys :)

6 kommentarer:

  1. Är det dags för en kriminell torsdag i morgon då? :)

    SvaraRadera
  2. Hmm...något jag inte vet om Tommys pappadagar? :P

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Bastian inskolas i en vecka och två om det behövs. Men det tror jag inte ska behövas. Har ni fått någon plats ännu?

    SvaraRadera
  4. Vilka fina dekaler. Vart fann ni dom?

    SvaraRadera
  5. Jag köpte dem på Simsalabim faktiskt. 49kr - som hittat :)

    SvaraRadera