29 september 2009

Tappat lusten

Just nu känns allting så tungt. Det har varit saker som hänt var eller varannan dag under så lång tid att jag inte ens orkar blogga. All tid går till att jobba och sköta hemmet just nu. Det låter så tråkigt. Det enda jag fyller min lilla kvällstid med innan sängen är fotoalbumet jag håller på att göra till Jacob. Resten får vara tills jag får lust igen...
Skriv gärna något kul om va som hänt er på sistone eller va ni pysslat med. Kan ju muntra upp detta tråkiga inlägg :)

Lägger upp en skön bild på Jacob efter att han badat härrom dagen :)

2 kommentarer:

  1. Upp med humöret. Själva tycker vi att det är skönt att hösten och mörkret är här så man kan börja dra ned på tempot. Visst är det mycket med jobb och hem men ibland måste man släppa allt och luta sig tillbaka så får man energin tillbaka dubbelt upp:-)
    Adéla och Erik var och badade i måndags. De var själva i varmbadhuset och Adéla blev tydligen helt chockad av miljön. Det tog en bra stund innan hon kom igång. Tommy och Jacob kanske ska hänga med någon gång.
    Hade varit kul att ses en onsdag.
    Ha de gott i kylan.
    Kram Diana

    SvaraRadera
  2. Jodå humöret har väl gaskat upp sig lite gran sedan sist. Har fått lite andrum nu :)
    Det är nog inte omöjligt att T & J vill hänga med och bada. Ni kan ju hojta till nästa gång det är dags. Grabbarna lär nog behöva sysselsättning nu när hösten dyker upp.
    Ja vi får se en onsdag framöver!
    Ha det gott ni med! Kram på er

    SvaraRadera