25 januari 2010

Rea är bra

Jag har precis varit inne och lunchat på stan med Tommy. Jag hade bara ett litet ärende in på Hemtex och vips så var där stora skyltar med halva reapriset. Helt sjukt. Påslakanset från 75-124kr. Ordinariepris runt 500 spänn. Snacka om att de blåser folk alla de andra dagarna på året när det betalas fullt pris.
Så det blev köpt två påslakanset till oss, ett till Jacob och två extra örngott (för det enorma priset av 9:50kr/st). Bra affär. Totalt 367kr. Ordinarie pris skulle varit 1075kr.

5 kommentarer:

  1. Kul att se att du är inne på bloggen o spanar. Har ni någon blogg? Skulle vara kul att se kidsen. Er dotter måste vara stor nu ju :) Tiden går så snabbt. Och lillkillen har jag nog aldrig sett...

    SvaraRadera
  2. Jag har blogg, men inga bilder där.. uppdaterar sällan, men är på facebook lite.. ;-)

    SvaraRadera
  3. Efter ditt inlägg så beslöt jag mig idag för att besöka Hemtex jag med och gick självklart därifrån med en kasse och lite mindre pengar på visakortet.

    SvaraRadera
  4. Hahaha, ja men det gäller ju passa på. Sedan att det blir lite onödigt handlande får man stå ut med :)

    SvaraRadera