23 januari 2010

Tidig morgon och många minus

I morse hade Tommy äran att få sovmorgon och naturligtvis var Jacob vaken extra tidigt. Vid 6-tiden tyckte han att det var dags att vakna. Troligtvis för att blöjan läckt, men ändå... *Gah* Såå jobbigt att få upp ögonen då!
I mörker försöker man få av byxor och blöja för att i blindo få på en ny och bädda ner honom mellan oss i sängen och hoppas på tur att vi alla kan somna om...



Vid 9 tog vi på oss kläderna och gick ut i den bitande kylan. Åter 9 minus! Jag som trodde snö och kyla var på väg bort (och var glad för detta) läste i tidningen att kylan skulle komma tillbaka och massor av snö skulle segla ner i veckan... *suck* Ja det är jättekul för alla barn, men själv tycker jag det kan vara bra nu. Jag fick min snö till jul och jag är nöjd med det. Nu vill jag har vår :D

Dagen har mest bestått av vanliga bestyr, men vi har även hunnit med påhälsningar ute Björkeryd och pizza bak efter Jacobs bedtime. Nu är jag tröttare än den tröttaste och ser fram emot morgondagens sovmorgon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar