28 januari 2010

Som om det inte räckte..

Det har varit en tuff start på nya året för vår lille prins. Allt händer på samma gång. Idag var första dagen jag skulle jobba och Jacob vara full dag på dagis. Dessvärre blev han sjuk i natt och vaknade med 39 graders feber. Min elaka förkylning har hoppat över till grabbarna och Jacob har det jobbigt. Svårt att andas, snorig plus att magen bråkar. Tänk om de små kunde snyta sig...

Igår blev det en vaken natt för oss alla och jag och Tommy visste knappt hur vi skulle överleva morgonen. I natt finns risken till en repris dessvärre, men vi får se..

3 kommentarer:

  1. Jag hoppas att ni alla mår bättre snart. Om ni känner att ni behöver vila och hämta kraft så är jag säker på att det finns andra runt er som kan ta prinsen en stund åt er. Det är ju inte bara mammor och pappor som får vabba.

    SvaraRadera
  2. Hej pa er!
    Har kommer en varm halsning fran Thailand. 30+ i luften och 28 i vattnet.
    Adela sover och jag har just kikat igenom era inlagg for januari. Vad stor Jacob blivit. Kul att det gatt bra med inskolningen. Det brukar vara varst nar de efterat inser att nu ska jag faktiskt vara har och mamma eller pappa gar. Men som du sager sa gar det oftast snabbt over. Fram till for 1 ar sedan hande det fortfarande att Isac i perioder inte ville ga till dagis och jag fick skynda darifran sa det gar i vagor efter humor och utveckling. Snart dags for Adela att skolas in. Vi hoppas att det ocksa ska ga bra.
    Hoppas lillkillen kryar pa sig. Det trista med dagis ar att de drar pa sig och drar hem en massa skit!
    Ha de gott.
    Nu ska jag ga och slanga mig i poolen!

    SvaraRadera
  3. Härligt att höra att ni har det bra där borta. Vi är inte alls avis. Har just nu 12 minus och massa snö. Välkomna hem om en vecka eller så :)

    SvaraRadera